PENGIKUT BLOG

4 September 2011

Coret Coret Lebaran 2011

Hahaha..Assalamualaikum dan Salam Sejahtera sumer2..hopely sihat-sihat belaka ek...maklum la raya-raya ni ramia yang kena penyakit coz makan byk time raya..ye la..open house sana...open house sini..dan macam-macam lagi..hehehe.....maklumlah ye la...melantak la jawabnya...makan-makan selagi leh makan..hihihii..

hari ni sudah pun masuk hari raya ke-6 kot....kan kita raya 30hb..so hari 4hb...so raya ke-enam...alhamdulilah..dah nak masuk seminggu kita beraya..kejap jer rasanya...hehehe..

alhamdulilah..raya tahun ni cm best jer..maklumlah..aku kuat berjalan raya tahun ni..tu yang best tuh...

okeylah..jom aku certia serba sedikit mengenai lebaran tahun ni..hehehe...
  • tahun ni mok da (my aunty) yang duk Rembau,N.9 beraya kat Kelantan ngan kitorang...seronok2....
  • mok su pun turt beraya sekali dan ayah su..cuma pok mudo xpat beraya sekali coz bertugas di Kedah sebagai askar.... (xbest coz xpat duit raya dari pok mudo...hehehe)
  • my mom seperti biasa buat ketupat sebelum hari raya lagi..ad ketupat palas,ketupat daun pisang dan juga lemang...
  • penat giler aku bakar lemang ngan ayah su aku..dan juga adik aku..waduhhhh..penat cm nk berbuka jer..p tahan..maklum la..dh last hari pose kan..sabar2...
  • hehehe..yang lucunya..lemang tu hangit kat tengah...p sedap kot..hahaha
  • berbuka puasa hari terakhir bersama seluruh keluarga....keluarga besar la katakan..seronok ngat...best....
  • aktivit pasang pelita panjut dan lampu warna warni dilakukan....
  • menanti saat poengumuman raya dri tv...yahooooo..raya....
  • trus main bunga api....mercun....yeayyyyyyy..raya esok,...bestnya..
  • kepenatan....tido pkul 4pg coz duk berborak ngan keluarga...
  • pagi raya..seperti biasa la..my mom masak nasi minyak....rumahku dikunjungi oleh sanak saudara terutama budak yang suka sangat mintak duit rya...
  • solat raya..hihihi..aku bgn lewat...so..x g la solat raya..hihihihi..
  • pas my mom n dad blik dri solat rya...adegan bermaafan dan photoshoot... :)
  • pastu seperti biasa la..g jalan2 beraya kat umah nenek,makcik dan kengkawan...
hehehe...apa-apa pun itu je lah yang aku dapat simpulkan dalam coret-coret lebaran kali ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri..Maaf Zahir & Batin kepada semua sahabat handai terutama kengkawan yang berada di SMKTM2 (08/09) , SMKTM1 (03-07) , dan tak lupa juga kengkawan UUM...dan juga semua yang mengenali diri ini.....aku memohon seribu kemaafan yerrr... 0-0

t jangan lupa korang tengok album kandid raya yang bakal menyusul nanti..jangan lupa like yer....mmmmmuuaaahhhh...syg korang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan