PENGIKUT BLOG

7 September 2011

My Love My Audi



Bercakap pasal kereta mewah nih..semua orang tertarik kan..saper la xnk kereta mewah kan…hanya org ……. Jer xnk kereta mewah…bgi free apatah lagi…bestnya kalau aku ni anak OK…hahaha..not OKU ok…OK mean ORANG KAYA…cm anak DATUK/TAN SRI/DATO’ n mcm2 lagi ..janji kayaaaaa..bukan kaya kurap..hahaha..kaya duit ek..wang berjuta-juta….alangkah bestnya jadi jutawan..leh beli kereta mewah dan buat perhiasannnn….i like..

Okeylah..sebut pasal kereta mewah ni..aku actually memang suka sgt kumpul gambar kereta mewah..nk beli x mampo….mana la aku nk beli sebijik kereta mewah..maunya gadai tanah baru nak boleh beli kereta mewah tuh..hahaha…so aku kumpul gmbr je la..hahaha..seronok tau..memang hobi aku suka kumpul gambar kereta mewah…

My favourite kereta mewah adalah AUDI…aku suka giler la keluaran kereta mewah AUDI..nampak very2 versitle dan hebat r..memang mantopp…aku suka semua model-model kereta keluaran AUDI…terutama yang version R8..ouhhhh..my God…mantop habis….memang kelas you ourls…..hahaha.. janji dpt gak folder AUDI..love u AUDI

Yang aku berkenan pasal model ni coz dye Nampak smart giler..memang hebat kalu aku pkai kot..hehehe..sesuai dengan aku sebagai KETUA PEGAWAI PEMASARAN
hahahaha….perasan lebih kotttt…uerwwwwwwkkkkkkk….hahahaha

Okeylah..korang tatap la gambar Audi R8 ek…ni kereta impian aku tau..hopley dpt la guna..p aku tgk jarang sangat org Malaysia nk guna kereta AUDI ni…byk guna BMWMERCEDES..PORCHES..n macam2 lagi..p yang penting sokonglah barang buatan Malaysia..tak gitu..PERODUA..PROTON…hehehe…

Okeylah..dh meracau dh aku nih..out lu ek..t aku posting yang menarik lak..tungggu….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan