PENGIKUT BLOG

8 September 2011

Semester Ketiga...

SEMESTER KETIGA

Alhamdulilah..nampaknya sudah 4 bulan aku menghabiskan cuti di rumah , dan esok aku akan berangkat ke kampus UNIVERSITI UTARA MALAYSIA untuk sambung balik pengajian aku di untuk semester ketiga nanti.Wahh..cam x caye je aku akan masuk balik semester ketiga , rasa cm kejap je cuti..(padahal..nak up kan lagi 4 bulan cuti...sampai biler2 aku xpat habiskan degree aku nih...hahaha)

tapi aku harus terima kenyataan esok aku akan berangkat ke UUM..waaa.sadisnya nk tinggal umah asenya..nak tinggal umi..adik n yang laen2...namun apakan daya..aku terpaksa berangkat untuk habiskan pengajian aku nanti...ayat giler molek..hahaha...

Aku akan berangkat bersama teman2 ku esok malam kul 10mlm...mujur la my lovely friend "POK CHEK" siap belikan dan tempahkan aku tiket bus dalam..xdelah menyusahkan aku turun CHANGLUN dan naik teksi lagi...dah la barang byk..oh tidakkkkkk...kalu bus dalam..tut2 sampai trus setiap DEWAN PENGINAPAN PELAJAR..suke2... :))

Yang pasti..aku x byr lagi tiket tersebut..hahaha..xper..t nk naik bus aku byr r..hahaha...

Berborak pasal semester ketiga ni...aku xtau la cmner ek...ye la maklumlah..banyak sudah berubah...pasal add/drop paper , DPP , kawan dan macam-macam lagik..adusssss...x sbr noh nak hadapi pengajian semester ketiga nanti..yahooooo....yeaaayyyy...

Apa-apa pon..hopely stdy aku pon ok jugak..nk kejar pointer 3.0 nih..amin..InsyaAllah..arap2 aku dpt ek.. :) doakan aku tau... :))

+ okeylah..dh la..aku malas nk ckp byk..sebab sedih nk tinggal TM..dan mau pulang SINTOK..apa-apa pon...hopely selamat pulang ke tanah bumi sintok.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan