PENGIKUT BLOG

1 November 2011

01.11.2011



Alhamdulilah...hari ni bertarikh 01.11.2011 maka genaplah masuk utk bulan 11 pada tahun 2011. Nampaknya rasa sekejap je utk habiskan bulan 2011 ni..ye la..mana tak nya..sekarang dh masuk bulan November..pasni Disember...pastu masuk tahun baru iaitu 2012...insyaAllah semoga tahun depan lagi baik dan penuh bermakna daripada tahun-tahun sebelum ini :)

semua orang bercakap pasal tarikh hari ini iaitu 01.11.2011..wahhhh..memang cantik giler la tarikh hari ni..sesuai tuk btunang..kawin...mas kawin pasti la 11,111,11 wah....memang gempak r..kalah artis uols...hahaha..actually memang tarikh ini memang cantik giler kot..selain 11.11.11 lagi best dan menarik...memang ramai kot yang akan kawin tarikh ni..maklum la..tarikh yang hebat...wedding pon mesti hebat kan..kelas korang tau..hahahaa..

aku berharap biler masuk je bulan baru ini, aku akan cuba menjaga diri aku dengan elok dan seterusnya aku akan berusaha dengan sungguh utk meneruskan pengajian aku di Universiti Utara Malaysia....insyaAllah...

aku juga berharap naik la pointer nanti yer..hehehe :) AMIN.....

okeylah..aku dh malas nk menaippppppp....mengantok...hehehe..nk sambung tido bler hujan2 ni..hahaha...see u again..bye-bye uols......mmmmmuuuuaaahhhhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan