PENGIKUT BLOG

1 November 2011

cuti mid sem (semester ketiga)



Alhamdulilah...akhirnya dapat jugak aku merasai cuti yang bessstttt.... (padahal dh 4 bulan cuti..masih x puas2 ag ker...sentap mak tau..hahahaha...).. yeassssss....of course..memang x puas asenya biler dh cuti nih..memang aku suka biler bunyi je cuti..aku orang pertama tersenyum lebar cm kambing busyukkkkk (erkkkkkk...)

hahaha..nampaknya...UUM telah pon ishtiharkan bahawa bermula 26hb Oktober sehingga 11hb November adalah cuti mid semester bagi 2011/2012...horrrayyyyyyy....nampaknya semua mahasiswa/i memang happy giler kot bler dpt tau cuti nih..ye la..sapa x suka kan..kalau atuk aku masuk U pon,...of course la dye suka ble ad cuti nih...

hahahahaaaaaa...so..cuti kitorang trus gabung sempena cuti Depavali dan Hari Raya Korban/Haji...alhamdulilah..bagus....setahu aku U lain xde cm UUM..kekadang best gak study kat UUM ni.maklumlah..kekadang cuti awal dri yang lain..start pon awl..sentap...hahaha..

so memandangkan cuti selama 2 minggu lebih ni..so aku akan memanfaatkan sebaik2nya..hehehe...apa-apa pon..aku xtau nk tulis apa dh...mencarut banyak dh nih..hahaha

okeylah...

t akuakan update pasal GENTING...nak tau..tunggu posting yang seterusnya...

bye korang sumer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan