PENGIKUT BLOG

23 Oktober 2011

busy month...



Alhamdulilah..akhirnya dapat jugak aku posting blog aku setelah hampir dua bulan aku tidak menjengah dan mengUPDATE kat blog ini..maklumlah..bile bergelar sebagai mahasiswa ni semua masing-masing busy dengan kuliah,toturial,assgment,quiz dan byk ag..kira memang waktu x cukup la kalu diberikan..kira nk upkan waktu lagi..

bgn pagi...setiap ahad & rabu memang kelas dri 8pg smpai la 2ptg..xhenti2..huhuhu..pastu isnin n khamis lak pukul 3 jer kelas aku..so..kira hari paling besh adalah hari khamis sbb kelas pukul 3.30ptg je..huhuhu...so..itu pun kalu aku nk g.kalu x..jgn harap nk bgn dri tdo yang nyenyak...

okeylah...memandangkan aku memang busy giler..aku nk mtk maaf la coz xpat nk update sgt kat blog ini..kira tiada masa utk jari-jari ini utk menaip..kalu korang nk menaip utk aku takper gak..hahaha..aku just bagi skrip korang tolong taip n posting kat blog ini..hahahahaaa..macam la xde keje kan ....hahaha..

t aku akan update dri semasa ke semasa kalu aku tidak BUSY ok..hehehe..so kepada korang follower facebook teruskan follow n comment kat fb aku dan jgn lupa add aku yer...kat blogger pulak truskan follow dri semasa yer..byk cite hangat yang aku nk kongsikan ngan korang... :))

okeylah...aku mau chow dulu....bubbyeeee

mood : packing brg..blik umh...bercuti


Tiada ulasan:

Catat Ulasan