PENGIKUT BLOG

9 September 2011

Naik Angin...

Erghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......

Aku ase cm nk terjun laut jer....waaa..gua tension asenya hari nih..entah la xtau nape..

maybe x cukup tido kot...

maklumlah..aku busy nk urus brg nk g UUM..

tu la...cm haprak nk settle semua dalam satu hari..mana nk beli tu la..nk beli ni la..adusssss..

last2 aku gak naik gilerrr asenya...

hari ni dri kul 10pg smpai kul 5ptg bru aku lik umah..waaaaa..lama tul g shopping smpai naik lenguh satu badan aku..cm kena hempap gajah jer...adussssss...teramat letih asenya.....

mujur la semua dh settle..tunggu nk angkut n berambus jer g UUM....

apa-apa pon....aku mau tido awal ckit mlm nih...tuk kuatkan stamina..tuk naik bus esok...

hahahaha..mcm la kau ni driver bus..giler ponya org...hahaha...padahal aku melentok je lam bus pon..hahaha....

okeylah..dh melalut aku nih.....aku chow dulu ek...kalu aku ad msa aku update lagi blogg..maklumla...sem 3 udah mau start....yeeeehaaaaaa....

assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan